تحولات سوریه؛

هلاکت دهها تروریست در مناطق مختلف / سه شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها زخمی شدند

هلاکت دهها تروریست در مناطق مختلف / سه شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها زخمی شدند

ارتش سوریه با حمله به تروریست ها در شهرها و مناطق مختلف این کشور توانست دهها تروریست را به هلاکت برساند و سلاحها و مهمات آنها را هم منهدم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، دهها تروریست در عملیات ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور به هلاکت رسیدند. منابع سوری می گویند :ارتش سوریه با حمله به تجمع تروریست ها درنزدیکی روستای کفر لاها توانست دهها تروریست را به هلاکت برساند و اسلحه و ادوات نظامی آنان را منهدم کند. همچنین گروه دیگری از تروریست ها که جهت خرابکاری قصد ورود به روستای ابوالعیا را داشتند، توسط نظامیان ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

حلب و مناطق الزرزور، الشیخ نجار، عربیده ، الجدیده و کویرس نیز شاهد ادامه عملیات پاکسازی بود که طی آن دهها نفر از تروریستها به ویژه در اطراف زندان مرکزی حلب به هلاکت رسیدند و چند خودرو حامل سلاح و مهمات آنها نیز منهدم شد.

هنانو ، السکری، قاضی عسکر، بستان القصر، و الجزماتی مناطقی بودند که در آن تروریست های دیگری به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز از آنان کشف وضبط شد. در درعا نیز با کمین ارتش سوریه تلفات سنگینی به تروریستهایی که قصد ورود به این شهر را داشتند وارد شد.

منابع آگاه می گویند: تلاش یک گروه تروریستی برای  ورود به اردوگاهی در شهر درعا در نزدیکی اداره آموزش و پرورش این شهر با هوشیاری ارتش به شکست انجامید و تمام اسلحه و مهمات آنان  منهدم شد.

از سوی دیگر سه شهروند سوری در حملات خمپاره ای تروریستها به مزرعه ای در نزدیکی بیمارستان المواساه دمشق زخمی شدند که باعث وارد شدن خسارات مادی به محصولات این باغ نیز شد.

 

 

کد خبر 2206601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha